Archiwum dla Marzec 2015

Bananowo – orzechowe smoothie – dzień 14

Banany stanowią bogate źródło naturalnej energii. Zawierają dużo zdrowych węglowodanów i potasu. Warto spożyć je przed lub po treningu fizycznym,… Czytaj dalej »

Zielone smoothies – dzień 13

Smoothies pojawiły się pod koniec lat 80 XX w. na fali rosnącego zainteresowania sorbetami i sokami owocowymi. Te tropikalne, wielobarwne,… Czytaj dalej »

Sałatka z włoską nutą – dzień 12

Czasem trzeba zjeść na mieście. A tu na około pizze, kebaby i hamburgery. Kiedy dopada mnie taki dylemat idę po… Czytaj dalej »

Smothi pomarańczowo – bananowe – dzień 11

Pyszne… Zdrowe… I bardzo łatwe….

Bananowy omlet – dzień 10

Tym razem omlet, na słodko. Powstał z potrzeby chwili i z tego co miałam pod ręką. Okazał się bardzo udanym… Czytaj dalej »

Kanapka z awokado – dzień 9

Napój cytrynowo – imbirowy z miodem – dzień 8

Dzisiaj postanowiłam skupić się na jednym z najważniejszych składników, praktycznie każdej diety czyli wodzie. Każdy dietetyk i trener na pierwszym… Czytaj dalej »

Pasta jajeczno – pieczarkowa – dzień 7

Propozycja na śniadanie, drugie śniadanie lub kolację.

Kurczak z warzywami – dzień 6

Oj dzień zabiegany, bardzo długi i zaplanowany. A tu jeszcze obiad trzeba zjeść i coś na jutro przygotować.  I musi… Czytaj dalej »

Kefir z zieleniną – dzień 5

Grasz w zielone? Gram… Masz zielone? Mam… No to pokarz! Ta daaaaa… Mam zielone i to całą szklankę 🙂 W… Czytaj dalej »