Bananowo – orzechowe smoothie – dzień 14

Banany stanowią bogate źródło naturalnej energii. Zawierają dużo zdrowych węglowodanów i potasu. Warto spożyć je przed lub po treningu fizycznym, ponieważ pomagają organizmowi odzyskać równowagę elektrolityczną. Potas zawarty w bananach, pozwala utrzymać odpowiednie ciśnienie krwi i chroni przed miażdżycą. Zawierają również pektynę, która pomaga uniknąć zatwardzenia , oraz tryptofan, który jest przekształcany w serotoninę – substancję poprawiającą nastrój.

Banany sprawiają, że smoothie staje się słodsze, bardziej treściwe i zyskuje, jedwabną, gładką konsystencję.

Przedstawiam moją propozycję na bananowe drugie śniadanie.

Bananowo - orzechowe smoothie

Bananowo – orzechowe smoothie

Bananowo - orzechowe smoothie

Bananowo – orzechowe smoothie

Wiosenny detoks

Składniki

  • 1 banan
  • 1 łyżka otrębów owsianych
  • garść orzechów włoskich
  • 1/2 szklanki mleka
  • Czas przygotowania: 5 min
  • Ilość porcji: 1
  • Poziom trudności: łatwe

Przygotowanie

Pokrojonego banana zbledowałam z pozostałymi składnikami.

Smacznego :)

Tagi: , , ,

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*


5 + pięć =