Bananowo – orzechowe smoothie – dzień 14

Banany stanowią bogate źródło naturalnej energii. Zawierają dużo zdrowych węglowodanów i potasu. Warto spożyć je przed lub po treningu fizycznym, ponieważ pomagają organizmowi odzyskać równowagę elektrolityczną. Potas zawarty w bananach, pozwala utrzymać odpowiednie ciśnienie krwi i chroni przed miażdżycą. Zawierają również pektynę, która pomaga uniknąć zatwardzenia , oraz tryptofan, który jest przekształcany w serotoninę – substancję poprawiającą nastrój.

Banany sprawiają, że smoothie staje się słodsze, bardziej treściwe i zyskuje, jedwabną, gładką konsystencję.

Przedstawiam moją propozycję na bananowe drugie śniadanie.

Bananowo - orzechowe smoothie

Bananowo – orzechowe smoothie

Bananowo - orzechowe smoothie

Bananowo – orzechowe smoothie

Wiosenny detoks

Bananowo – orzechowe smoothie – dzień 14

  • Czas przygotowania:
  • Czas gotowania:
  • Total time:
  • Yield: 1
  • Poziom trudności: łatwe

Składniki:

  • 1 banan
  • 1 łyżka otrębów owsianych
  • garść orzechów włoskich
  • 1/2 szklanki mleka

Przygotowanie:

  1. Pokrojonego banana zbledowałam z pozostałymi składnikami.

  2. Smacznego 🙂

Published on by

Tagi: , , ,

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *